Followers

Monday 9 January 2012

Terima Kasih

Assalam readers... :)

Tak sedar pun dah 17 hari menjadi isteri kepada Anas Bin Daud. Alhamdulillah. Sekejap jer masa berlalu. Masih lagi menyesuaikan diri hidup bersama. Banyak kelemahan yang perlu diperbaiki. InsyaAllah, saya akan berusaha memberikan yang terbaik untuk ikatan yang dibina ni.

Terima kasih yang tak terhingga untuk ahli keluarga yang banyak membantu. Tanpa mereka, mungkin majlis yang berlangsung tak bermakna. Sudahlah mak takde, tak dapat bayang kan jika ahli keluarga tiada disisi.  Untuk keluarga sebelah saya dan sebelah suami, kami berdua mengucapkan ribuan terima kasih atas pertolongan dan bantuan yang dihulurkan. Terharu sungguh. :'D

Untuk ayah tersayang, sayu nya hati ni bila mengenangkan ayah. Saya tahu, berat hati ayah melepaskan anak perempuan yang sorang ni ke tangan lelaki lain. Redup je nampak air muka ayah. Terima kasih ayah, kasih mu tidak bertepi. Tak terbalas jasa ayah selama membesarkan saya. Selama mak takde, ayah tempat saya mengadu. Tapi bila ayah menangis dan termenung ingatkan mak, saya tak berani berdepan memujuk. Maaf ayah, anak ayah yang sorang ni tak punya upaya berdepan dengan emosi ayah. Hatinya sebak. :'(

Kepada jiran tetangga, kawan-kawan mak terima kasih daun keladi. Walaupun mak dah takde, tapi kawan-kawan mak tak jemu-jemu datang membantu. Memang banyak dugaan yang diterima untuk uruskan majlis ni, sedaya upaya tabahkan hati terima ketentuanNya. Terima kasih makcik-makcik semua. Jasa anda sangat-sangat dihargai. Hanya Allah yang dapat balas. InsyaAllah, selagi ada kudrat, saya pulak akan bantu makcik-makcik nanti.

Saudara mara dan kawan-kawan yang datang dari jauh dan dekat, saya sangat terharu dengan kehadiran anda semua. Terima kasih sangat-sangat sudi berkunjung ke majlis yang sederhana ni. Alhamdulillah, saya tak keseorangan untuk berkongsi kegembiraan ini. Saya tak punya hadiah mahal-mahal untuk diberikan kepada saudara mara dan kawan-kawan yang datang tanda terima kasih, tapi saya punya hati yang sangat terharu dan berterima kasih atas setiap jejak langkah anda semua ke majlis saya.

ALHAMDULILLAH, syukur, majlis dah pun selesai. TERIMA KASIH kepada semua yang terlibat. I love you... Mmmuuaahhh...

Sneak peak right after solemn :)


P/s: Nak tengok gambar tak? Tunggu okeh.... :)

No comments:

Post a Comment