Followers

Wednesday 29 February 2012

Review: Doorgift

Assalamualaikum...

Sakit tengkuk gara-gara tido yang super buas..hohoo...

Harini nak review pasal door gift wedding yang lalu. Saya tak spend banyak pun untuk door gift ni. Kebanyakannya di sponsor oleh kakak, abang & ayah. Saya cuma sediakan kotak je.. hehee.. Jimat kan..

Kotak tu I get from Bagus Baking Solution di Taman Melawati. Saya beli 2 rim (1 rim 500 keping). Dapat discount, RM68 untuk satu rim (If not mistake *lupa la pulak exact harga berapa... tapi 2 rim tu memang tak sampai RM150). Berbaloi-baloi. ^_^. Hehee.. Klik kat sini {link} untuk tengok kami adik beradik bertungkus lumus melipat kotak-kotak tu. Hohoo...

Dalam kotak tu saya masuk kan doorgift berupa:

Kerepek bawang yg di packing..nyum nyum...

Small handkerchief with sweets inside - sponsor by abang

Bahulu sponsor by ayah...tenkiu ayah...
And last one...,


Tissue porch sponsor by my sister. Tenkiu.... :) 
Tissue porch ni tempat letak tisu muka yg kecik-kecik tu...comel kan.. Sebenarnya nak tulis-tulis nama kat atas tu. Tapi bila pikir-pikir, better buat sulam bunga je.. Nanti takdela orang lain malu nak guna...kan...? hohoo... Sesapa berkenan nak tempah boleh email saya yer... *cehhh sempat lagi promote tu...huhuu...


See... they holding that small box! 
Did you guys spot my DIY holder from ribbon & fabric petal pada gambar kat atas? Seyum lebar-lebar tanda puas hati hasil air tangan sendiri. Even it just a small box, doorgift pun simple-simple aje, but its actually means thousand thank you from me! Terima kasih sebab sudi datang jauh-jauh... ^_^

No comments:

Post a Comment