Followers

Monday 13 February 2012

Review: Lil Head Accessories

Assalamualaikum kawan-kawan...
Terima kasih sebab sudi baca belog yang merapu ni... hehehee...

Sangat merindui buat kerja kawen macam dulu-dulu. Rindu nak tengok hasil tangan yang tak berapa nak kreatif ni. Hahahaa.. So, sesape yang tengah pulun buat preparation kawen, yang tengah DIYing ke...enjoy that moments k... You'll miss that thing one day nanti..like me...hohohoo..

Saya pernah buat entry pasal Head Acesories dulu kan... Tapi sayang, tangan ku ada 2 jer, memang tak sempat nak siapkan. So sad.. Mana taknya, sebulan sebelum majlis saya mengalami sakit belakang dan demam pada waktu malam. Padahal hanya waktu malam jer yang saya ada untuk siapkan semua preparation. Habis takde mood nak kawen masa tu. Hohoo..

Nasib saya ada kakak yang baik hati tolong buatkan *patch lace* tak tahula nak panggil ape. hehee... (Selalu orang tampal-tampal dekat baju). Adik-beradik yang lain tolong gunting-gunting, then saya lekatkan di cekak rambut. Cekak rambut tu beli di pekan sari depan rumah dikampung. RM1/pcs. 

Baju merah, cekak rambut purple...hehee layannn...

Imran Hadif tolong pakaikan...hahaa

Tengok la 2 beradik ni...mentang2 mak dia menjait..diorang pun join sekaki...

Head Accessories for lilt princess 
Saya buat 5 pieces aje. Anak buah yang pompuan ada 7, tapi yang boleh pakai tak sampai 5 orang pun.. hehee.. Masa time kenduri, sorang aje yang sudi pakai.. Yang lain memang tak lekat atas kepala. sobs..sobs...sobss... Cian mak tam...

See... Only Alia jer yang pakai.. TQ kakak...Sayang kakak...hehee
So, saya peruntuk kan hanya RM1 untuk head accessories kanak-kanak ni. Kalau semua pakai & match dengan warna baju mesti lagi cantik kan.. Tapi nak buat camne, budak-budak..bukan boleh dipaksa-paksa. huuu... 


2 comments:

  1. cantik sgt headband nie..senang plak tu nak buat..ye ke senang?hihi

    ReplyDelete
  2. senang jer dear...pejam mata pun boleh buat :)

    ReplyDelete