Followers

Monday 17 October 2011

Boria

Dear Peeps,
Monday bluesss... ;) malas nak buat kerja.

Si tunang sibuk melipat-lipat wedding invitation card masuk dalam sampul. Saya tolong tengok aje.. Aci tak? huhuu.. Maklum la sekarang ni asyik sakit belakang je, duduk lelama pun terasa perit nya. Satu malam dapat siapkan 10 batang je bunga telur.. Sangat seksa nak siapkan sikit tu pun... Bila nak baik ni... :(

Hmmm...sesekali tengok family pakai boria masa wedding kita seronok jugak kan... Macam sepakat jer.. Tapi saya fikir kalau boleh saya tak mahu membebankan adik-beradik yang lain, bertema bagai. Mereka balik untuk meraikan my sweet moments pun Alhamdulillah, syukur tak terhingga.

A part of my family members masa wedding adik... Mak...
Yang lelaki sume pakai design t-shirt

Ni masa wedding adik ipar mak saudara di Langkawi
Saya tak mengharap, terpulang pada my family. Nak sedondon sume pon boleh, tak nak pun tak pe. Saya takde hal... Terima seadanya.

Yassiru wala tu-assiru wayubasy-syiru wala tunafiru (Rawahu Al-Bukhari wa Muslim)
Senangkanlah (permudahkanlah), dan jangan menyusahkan orang, berilah khabar gembira agar orang tidak lari.

No comments:

Post a Comment