Followers

Tuesday 4 October 2011

Progress October!

Hye sume...
Happy Tuesday....Salam Oktober! ;)

Selamat Pengantin Baru kepada sume kawan-kawan yang baru menamatkan zaman bujang. Hehee.. Congrates2! Semoga ikatan yang dibina dirahmati dan diberkati sepanjang usia.. Wish you all happiness ever after..

Sekejap jer masa berlalu kan.. Dah masuk bulan 10 pun! Bulan yang ditunggu-tunggu.. Sebab apa? sebab saya bakal dapat anak buah lagi this month! Anak buah yang ke 16! hehehe... Wahh..so excited!

Dalam sibuk-sibuk kerja sempat jugak buat progress untuk wedding.. Bunga pahar untuk groom side. Alhamdulillah, dah siap cuma belum ikat dgn batang lagi.. Nak buat cepat-cepat takut tak sempat, banyak lagi yang belum settle ni.. Jom layannn...

Tissue paper flower
Tissue paper flower, tapi tak guna tisu pun. Saya guna crepe paper aje.. Guna tisu tersangat la cantik, tapi kena buat dengan penuh penghayatan dengan tangan yang lemah gemalai, sebab dia sangat lembut. Untuk tangan yang keras dan buat kerja kasar macam saya ni harusla guna crepe paper... huhuhuuu....

P/s: Semalam adik call, nangis-nangis ingat mak...takut nak bersalin jugak.. Rabbi yassir wala tuassir.. Semoga dipermudahkan segala urusan....

5 comments:

  1. yeayy..sorg lg b2b yg wat bunga tisu!!!

    ReplyDelete
  2. @ekin: mana yg termampu, saya diy jer..hehee..chayok2

    ReplyDelete
  3. @Adawiyah: hahaa.. tapi saya punya tak secantik yg awak buat! so sweet....

    ReplyDelete