Followers

Thursday 13 October 2011

Idea Doorgift

Assalam peeps...

Dah lama tak bukak blog, progress wedding pun tergendala. Kecut perut lak rasa. Another 70 days??...huuu...

Last weekend balik kampung bawak baby & mak baby berpantang di pahang. Kakak yang jaga. Terima kasih yang tak terhingga untuk kakak (on behalf adik..huhuu). Terima kasih sudi jaga diri yang dalam pantang tu. Terasa janggalnya yang melihat ni. Dulu-dulu time kakak-kakak berpantang, mak yang jaga. Bila mak takda ni, kakak la yang ambil alih tugas mak. Even masih muda, tapi pada siapa lagi yang mampu kami harapkan. Harap supaya kakak tabah dan sabar jaga orang dalam pantang ni yer.. Semoga Allah membalas segala jasa baikmu.

So now, baby & mak baby Alhamdulillah, going good day by day...

Isnin - Rabu pergi training NDT (Non-destructive Testing). Sape tau angkat tangan. Hehee.. Sangat banyak input yang dapat. Sangat seronok. Sangat memberangsangkan sel-sel dalam kepala otak ku yang dah berkarat ni. Hahaa.. Yes, I am one & only girl kat situ. Tak kesah, sebab dah biasa berada dalam kelompok yang lebih ramai lelaki berbanding perempuan. Huhuu.. If ada yang berminat nak tau, InsyaAllah, nanti saya boleh story-mory ok. 

Atcely, nak story pasal wedding doorgift ni. Just to share lah. Masa my housemate pergi kenduri orang kampung ku di Ampang (Saya tak pergi pun sebab ada commitment lain masa tu), dia ada dapat 1 doorgift yang jarang-jarang dibuat orang. hehee..   


Taraa..... Sarung bantal ok...


Nice jugak kan...
So, sesape yang still tak tau nak kasi apa as doorgift, maybe ini boleh membantu. Before this, memang tak pernah dapat lagi doorgift macam ni.. Ke korang dah selalu dapat?? Huhuu... 

Mine? Emm..biasa-biasa aje..will review later. Tunggu k... (Nak tempah pun boleh...cewahhh sempat lagi promote... hahaa...)  

2 comments: